Mange kender til HMC igennem vores projekter og samarbejder. Der er dem, der kender os helt fra den spæde start, som den lokale aktør i Løgstør, og så er der dem, der møder os for første gang.
Uanset hvem vi møder, så ønsker vi altid at vise og fortælle om, hvem vi er og selvfølgelig betrygge i, at vi løfter opgaverne.
Der er fart over feltet i HMC, og når der er højt tempo og mange forandringer, så er det vigtigt at have nogle faste holdepunkter – og gerne de visuelle af slagsen.
Som mennesker er vi programmerede til at huske i billeder, så det samme gør sig gældende for en virksomhed, der er nødt til at skille sig ud og blive husket. Man skal være synlig.
Vi husker instinktivt en virksomhed på farverne, logoet og på, hvordan der er en sammenhæng imellem det indtryk man har fået, i mødet med virksomheden og det den udtrykker.
Det er ikke alene forfriskende med lidt fornyelse, det er også operationelt nødvendigt at sætte farver, former og ordlyd på de store visioner og strategien i en virksomhed, især i forandringsprocesser. Det hele bliver bare en smule mere konkret og synligt, og det skaber de afgørende holdepunkter, man kan være fælles om og knytte sig til indadtil og udadtil i virksomheden.
Hanne Trab, Kommunikationsansvarlig
Gå efter den blå farve, når I skal finde os på efterårets tilbagevendende årlige messer og events og tag en rundtur på vores hjemmeside og sociale medier. Vi håber, I kan se den “blå tråd!